
بنام خداشهریورگانطی مصاحبه چند ساعته با رئیس میراث فرهنگی گردشگری وصنایع دستی شهر ابهر با جناب آقای شمشیری داشتیم که امسال نیز مانند سال گذشته جشنواره انگور شهرستان ابهر در دهکده گردشگری درسجین برگذار خواهد شد و پیگیر مراحل انجام چگونگی کار وزمان ومکان برگذاری ازدیگر مسئولان ودوستان بودند .ضمن عرض تشکر از این برادر گرامی که زحمات زیادی در امر گردشگری دراین روستا دارند بنده در مورد پیشرفت صنعت گردشگری از این بزرگوار سئوالی کردم که بسیار جواب خوب وقانع کننده ای به بنده دادند که مردم این روستا نیاز به ساخت وساز محل اسکان یا حتی وامثالهم فعلا ندارند مردم خوب این روستا می توانند در جلو درب منز درسجین کهن وبگاه پارسیان .دژ...
ما را در سایت درسجین کهن وبگاه پارسیان .دژ دنبال میکنید
برچسب: جشن,انگور,شهریور,ماه,روستای,گردشگری,درسجین,کهن, نویسنده: بازدید: 161 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 14:35